Planner
Word jij onze nieuwe Planner?
Zorg met passie! Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamische omgeving bij een maatschappelijk betrokken organisatie die kwaliteit van de zorg voorop heeft staan? En wil jij onze wijkteams komen versterken als Planner? Word onze nieuwe collega!
Wat ga je doen als Planner?
Als Planner ben je verantwoordelijk voor het coördineren en plannen van de zorg. Je organiseert de planning van onze zorgverleners in het wijkteam en stemt de zorgafspraken af met de Teamregisseur/Zorgcoördinator. Met jouw inzet kunnen de zorgverleners optimaal het werk uitvoeren.
Wat bieden wij jou? En waar kun je bij ons op rekenen?
– Je komt te werken bij een organisatie waar de lijntjes kort zijn, er een platte structuur is, iedereen elkaar kent en voor elkaar klaar staat.
– Flexibele uren waarbinnen het mogelijk is om in overleg je werkdagen aan te passen aan jouw thuissituatie. Ook is het mogelijk om volledig thuis te werken;
– Een afwisselende baan in een inspirerende, innovatieve organisatie, die jou de mogelijkheid biedt mee te helpen de organisatie verder te ontwikkelen.
– Een arbeidsovereenkomst voor de duur van minimaal 7 maanden met de mogelijkheid tot verlenging.
– Leuke, ongedwongen werksfeer in een hecht team dat voor elkaar klaar staat. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen;
– Een salaris volgens de CAO VVT, schaal FWG 35 (max. € 2.845,21 per maand op basis van een 36-urige werkweek);
– Een vaste eindejaarsuitkering van 8.33%, vakantietoeslag van 8% en een goede pensioenverzekering via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
– De mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen, te specialiseren en bij te scholen;
– Werken bij Zorgbruggen is betekenisvol. Vanuit ons team en de maatschappij krijg jij veel waardering voor wat je doet.
Waar zijn wij naar op zoek?
Wij zijn voor 36 uur per week op zoek naar een gedreven Planner die te allen tijde het hoofd koel houd en overzicht behoud over de planning. Je zult dit voor de wijkteams in Amsterdam, ’t Gooi en Tilburg doen. Hierbij kun je volledig thuiswerken of indien gewenst op één van onze kantoren. Dit is allemaal bespreekbaar.

Je durft beslissingen te nemen en bewaakt dat de zorg continuïteit gewaarborgd blijft. Daarnaast kun je makkelijk schakelen met de zorgverleners om de planning rond te krijgen. Je draagt er zorg voor dat alles goed verloopt, proactief zaken signaleert en actief reageert. Je houdt overzicht over hetgeen nog gedaan moet worden, kan hierin prioriteiten stellen en eventuele acties uitzetten.

Wij streven ernaar om iedere cliënt de beste, gepaste zorg te leveren. Het is voor ons dan ook erg belangrijk dat onze teamleden elkaar helpen. Dit maakt de sfeer binnen onze teams dan ook erg hecht en gemoedelijk. Onze teamleden hebben stuk voor stuk enthousiasme voor wat zij doen.

Pas jij binnen dit plaatje? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Vacature eisen
– Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding;
– Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een functie van planner;
– Uitstekende communicatieve vaardigheden;
– Een enthousiaste en positieve instelling;
– Je bent flexibel, stressbestendig, servicegerichte en proactieve persoonlijkheid.
– Affiniteit met de zorg is een pré.
Klinkt de functie van Planner bij Zorgbruggen als iets voor jou?
Ben jij enthousiast geworden door het lezen van deze vacature en voldoe je aan de eisen? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie en wie weet word jij onze nieuwe collega!

Heb je naar aanleiding van de vacature nog vragen? Bel dan voor meer informatie met Soumia Ozakar, HR Manager. Telefoonnummer 088 – 220 6020.